Thursday, November 5, 2009

bahan membahan amalan hidup kita

hoi! hai! hei! WAKLU!!

hari niiii aku "nak" pegi skolaa.
pergghh!
dengan mata yg mengada-ngada.
xreti-reti nak bukak cam sakai!

awe dah suruh aku pegi skolaa.
urgent katenyee..
aku pon ye je laahh..
pastu, aku pegi rumah nurman.
sbb kitorang nak becakap sekejap.
PENTING!!
hahahaah!

lepas smpai kat rumah nurman.
tunggu laaaaa die yg lembab cam siput yg tengah memikirkan tentang siput ngan babi.
lepas 10 minit. die keluar.
tunggu laaa awe.
die yg beria-ia nak pegi skolaa.
tapi xnmpk pon batang hidong!
cam siot!

then, pegi laaahh kondo yg dipertuan. awe lah.
hahahaha.
tibe2 die kate xyah pegi skolaa.
lepak kat cafe jee.
then lepak laaaa kat cafe dngn nasi lemak yg pedas giloo!
awe ckp nak pegi rumah ammar.
tapi ammar x bangun lagiii.
tunggu punye tunggu.
dlm pukul 10. ammar suruh gerak rumah die.
kitorang pon gerakk laahhh.

lepas smpai kat rumah die.
muke die segar cam baru bangun tidur. bahahahahaah!
kitorang pon lepak laaa dlm bilik dieee.
perrrhhhh.
main guitar hero.
tapi yg open, ammar dulu kot.
hahahaah. pastu aku pon bahan laaa die.
"blah laaaa. kalau setakat main hard, adik aku pon bolehh!!"
die pon hayon lah kaki die kat kaki aku!
hahahaha.
xde laa sakit.
hahahaha.


pastuu.
bersambong. aku mls laaa nak type banyakk.
aku kan pemalass.
bahahahah.

No comments:

Post a Comment