Wednesday, November 18, 2009

091118 Tunainye janji.

Hari niii.
aku keluar dngn kawan2.
xde laa ramai sngt.
ade laa dlm 12 orang camtuuu.
hahahahah.

mule2 sekali.
aku tido rumah ammar.
waaaaaaaaahhh.
mengantuk dah laa tido lmbt.
bangun awal.
hahah.
pagi2 lagi ammar ajk pegi cc.
cam siott.hahahah.
pergi laaa dngn x mandi and mate yg merah.

da smpai kat cc tu.
tapi tutup.
haha. tibe2 perut aku berbunyi.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh.
masenye untuk makan!
pergi laa mamak yg bernama..
xtau ah. hahahahah.
then, aku order roti telur and teh 'o ais.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
pagi2 da minum bende2 sejukk.
hahahaha.

dah habis mkn. dandan cc bukak.
hahahahah.
pegi laaahh.
main seringgit.
tibe2. ezki call, die dkt tren. cam siot.
aku nak pegi ambik.
tapi, langit da bebunyi cam perut aku tadi.
hahahahaah.
ambik laa die dngn hujan2.

pastu kitorang gerak laaaaaa pavi,
cam siot. bapak sejuk!
nasib baik bwk sweater.
hahaha.
lego hati.

then, lepak2. tejumpa syami.
die pon follow je mane kitorang pegi.
hahahahah.
tapi, sekejap je lah.
hahahaha.

lepas tuu.
gerak pegi shisha.
waaaaaaaaaaaaaaaaaa.
semua 98 ringgit.
cam sial.
pukimak mahal gilee.
hahahahahah.

tapi, walaupun keadaan hari ni agak teruk.
hujan laaa, shisha mahal sngt laaa.
camne pon aku lega!!
sbb, aku da tunai kan janji aku dngn kawan aku yg sorang ni.
name die amiza.
aku da janji dngn die nak blanje die.
hahahah. boleh laaaaaaaa walaupon sikit.
hmm.
xtau ah die ingt ke x janji aku tuu.
hahahahaha.
sbb time tu hari raye. hahahahaah.


No comments:

Post a Comment