Monday, March 28, 2011

yesterday, today. tomorrow.

smalam merayau-rayau smpai ke dengkil.
naik motor mcm sakai. dok gelak sana sini smpai hampir dilanggar bagai2 jenis kenderaan. ahah.
tujuan kitorang pergi dengkil sebenarnya nak pegi kenduri kahwin. tapi, bila plan nak balik, ada orang mengeluarkan sepatah dua kata, "jom pegi mandi kat gabai".
kawankawan aku pon boleh tahan gila, semua setuju. then pergilaa ke gabai.
dah smpai, mandilaa mcm biasa. tapi, bila aku pegi kat satu ruang ni, arus dia kuat gilaaa,
aku pon hanyut laa ditolak air, jauh jugak laa hanyut tuu, smpai sakit bontot kena libas ngan batu.
hahahahaha.

hari ni pulak. pergi skolah, semua sayur mcm sayursayuran.
tapi best, sbb aku dpt tegur sorang amoi ni, dia pon layan aku, hehehe(bangga)
habis skolah balik rumah, nak tidur sebab smalam punya penat. fuhhh.

*penat ah, tidur lu aahh.

esok? entah laaaa..

No comments:

Post a Comment